بیمارستان شهید قربانعلی جلیل

کارشناس امور اداری

الف -معرفی اعضا ء :

نام و نام خانوادگی : محمد علی  حسین زاده 

سمت :کارشناس امور اداری

تحصیلات :دکتری مدیریت (MBA )

نام و نام خانوادگی : فرزانه کریمی 

سمت :کارشناس امور اداری

تحصیلات :لیسانس مدیریت گمرک

    شماره تماس:7003 -07433337001  داخلی  :1050


  ب- شرح وظایف :

1-  انجام امور مربوط به شروع به کار پرسنل استخدام شده

2-  تهیه گواهی کار و انجام امور مربوط به حقوق و مزایای پرسنل

3-  ارزشیابی کارکنان

4- بررسی و پایش تردد کارکنان

5-  برنامه‌ریزی و سرپرستی امور مربوط به منابع انسانی و کارکنان

6- اجرای خط‌مشی تعیین شده در منابع انسانی و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدف‌های مورد نظر

7- معرفی کارمندان واجد شرایط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر (مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان نیروهای جدیدالاستخدام پیام آوران بهداشت – تعهدات انجام خدمت ضریب و ...)

8- بررسی پیش‌نویس‌های احکام انتقال، ترمیم حقوق، مأموریت آموزشی، ترفیع، اضافه‌کار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و نظارت بر انجام صحیح آن و رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به تبدیل وضع استخدامی، ترفیع و تعیین و برقراری حقوق و مزایای پرسنلی

9-  انجام امور رفاهی، بیمه، تعاون، بازنشستگی کارکنان، آموزش و طبقه بندی مشاغل و نظارت بر انجام صحیح آن

10- ارائه پیشنهاد جهت اصلاح و بهبود فرایندهای اجرایی به منظور تسریع در پاسخگویی

11- پیش‌بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تأمین این احتیاجات

12- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر درباره نحوه اجرای قوانین مورد عمل و شناسایی و احصاء تناقض موجود در آن و ارائه پیشنهاد جهت اصلاح آن

13-اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری

14- تهیه ابلاغیه ها و گزارش‌های لازم

15- انجام امور سیستمی و سامانه‌های مربوط به حوزه اداری

16-  نظارت بر عملکرد بایگانی و دبیرخانه

17- ارایه ضمانت‌نامه بانکی، گواهی کسر از حقوق و گواهی جهت صدور دسته چک برای پرسنل واجد شرایط

18- رسیدگی و تهیه گزارش از تخلفات اداری کارکنان

انجام سایر امور مربوط در زمینه شغل مورد تصدی طبق دستور مقام مافوق