بیمارستان شهید قربانعلی جلیل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
آخرین اطلاعیه هاکارشناس امور اداری
الف -معرفی اعضا ء :
نام و نام خانوادگی : محمد علی حسین زاده
سمت :کارشناس امور اداری
تحصیلات :دکتری مدیریت (MBA )
نام و نام خانوادگی : فرزانه کریمی
سمت :کارشناس امور اداری
تحصیلات :لیسانس مدیریت گمرک
شماره تماس:7003 -07433337001 داخلی :1050
ب- شرح وظایف :
1- انجام امور مربوط به شروع به کار پرسنل استخدام شده
2- تهیه گواهی کار و انجام امور مربوط به حقوق و مزایای پرسنل
3- ارزشیابی کارکنان
4- بررسی و پایش تردد کارکنان
5- برنامهریزی و سرپرستی امور مربوط به منابع انسانی و کارکنان
6- اجرای خطمشی تعیین شده در منابع انسانی و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
7- معرفی کارمندان واجد شرایط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر (مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان– نیروهای جدیدالاستخدام – پیام آوران بهداشت – تعهدات انجام خدمت ضریب و ...)
8- بررسی پیشنویسهای احکام انتقال، ترمیم حقوق، مأموریت آموزشی، ترفیع، اضافهکار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و نظارت بر انجام صحیح آن و رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به تبدیل وضع استخدامی، ترفیع و تعیین و برقراری حقوق و مزایای پرسنلی
9- انجام امور رفاهی، بیمه، تعاون، بازنشستگی کارکنان، آموزش و طبقه بندی مشاغل و نظارت بر انجام صحیح آن
10- ارائه پیشنهاد جهت اصلاح و بهبود فرایندهای اجرایی به منظور تسریع در پاسخگویی
11- پیشبینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تأمین این احتیاجات
12- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر درباره نحوه اجرای قوانین مورد عمل و شناسایی و احصاء تناقض موجود در آن و ارائه پیشنهاد جهت اصلاح آن
13-اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
14- تهیه ابلاغیه ها و گزارشهای لازم
15- انجام امور سیستمی و سامانههای مربوط به حوزه اداری
16- نظارت بر عملکرد بایگانی و دبیرخانه
17- ارایه ضمانتنامه بانکی، گواهی کسر از حقوق و گواهی جهت صدور دسته چک برای پرسنل واجد شرایط
18- رسیدگی و تهیه گزارش از تخلفات اداری کارکنان
انجام سایر امور مربوط در زمینه شغل مورد تصدی طبق دستور مقام مافوق