بیمارستان شهید قربانعلی جلیل

سوپروایزر بالین

معرفی سوپر وایزر بالین   :

نام و نام خانوادگی :   آقای عمران بهجت زاده ( کارشناس ارشد ویژه) آقای حامد موحد ( کارشناس ارشد روان) آقای محمد رهیده (کارشناس پرستاری ) آقای سیامک باقری (کارشناس پرستاری)  آقای سجاد خلیلی (کارشناس پرستاری ) آقای ساعد احمدی ( کارشناس پرستاری) آقای ایوب یزدان شناس (کارشناس پرستاری ) 

سمت : سوپر وایزر ابالین


شرح وظایف  سوپروایزر بالین  :

1-نظارت وکنترل مستمر بر رفتار شغلی پرستاری تحت سرپرستی (رعایت مقررات اداری، رعایت ضوابط کاری و اخلاقی و...)

2- نظارت و کنترل مستمر بر نحوء ارائه خدمات پرستاری و مامایی مبتنی بر شواهد و استانداردها با استفاده از ابزار مناسب (چک لیست و...)

3- بازدید مستمر از واحدهای مرتبط به منظور حصول اطمینان از حسن ارائه خدمات و ارائه گزارش

4- ثبت حوادث و وقایع غیرمترقبه و تهیه آمار (بیماران بدحال، پذیرفته شده، ترخیص، اعزام) موقت /دایم و فوت شده و ارایه گزارش به مقام مافوق و همکاران در شیفت بعد جهت پیگیری

5- مشارکت در ارزشیابی مستمر کارکنان پرستاری و مامایی بر طبق عملکرد و رفتارهای شغلی و اخلاقی

6- تهیه و تنظیم گزارش بازدیدها از نظر کمی و کیفی از وضعیت موجود گیرندگان، ارائه دهندگان خدمت و عملکرد واحدهای ذیربط

7-   ارائه پیشنهاد بودجه به مدیر خدمات پرستاری در مورد نیازها و الویت‌بندی آن‌ها جهت اجرای برنامه‌های پرستاری

8- نظارت بر حسن اجرای تعرفه‌های خدمات پرستاری

9- همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف کوتاه مدت، بلندمدت، میان مدت

10- همکاری با مدیر خدمات پرستاری در تعیین خط مشی‌ها ارزیابی، توزیع و انتصاب نیروی انسانی، آموزش و فعالیت‌های مرتبط

11- شرکت در کلیه جلسات برنامه‌ریزی شده و غیر برنامه‌ریزی شده

12- پاسخگویی به مراجع مختلف در رابطه با مرکز با توجه به اختیارات و مسئولیت‌ها

13-مشارکت در شناسایی نیاز‌های آموزشی کادر پرستاری و ارایه گزارش به مدیر خدمات پرستاری و هماهنگی با سوپروایزر آموزشی جهت آموزش

14-  مدیریت برخی از داروهای خاص از جمله داروهای مخدر در طول شیفت بر حسب خط مشی بیمارستان

15-  مشارکت در برنامه‌های ارزیابی بیمارستان نظیر اعتباربخشی

 

مسئولیت :

1-  شرکت در کمیته‌های بیمارستانی

2-  مداخله و تأمین شرایط مناسب در زمان بروز فوریت‌ها (تأمین نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات و...)

3- هدایت مستمرکارکنان پرستاری در جهت ارتقاء سطح کیفی مراقبت‌ها ی پرستاری

4-  همکاری و مشارکت در ارزشیابی برنامه‌های آموزشی و کیفیت ارائه خدمات پرستاری

5- کنترل و نظارت مستمر بر چگونگی مصرف و نگهداری دستگاه‌ها و تجهیزات

6- تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری (کارکنان، مددجویان، محیط و...) اقدام جهت رفع آن

7-  ارائه راهنمایی‌های لازم به کارکنان پرستاری،کمک و حمایت از آن‌ها

8- هدایت کارکنان در انجام وظایف محوله

9-   رعایت قوانین و دستورالعملهای علمی، اداری و اخلاقی

 


اختیارات :

1-     جمع آوری اطلاعات در خصوص کلیه مسائل مرکز آموزشی، بهداشتی، درمانی و توانبخشی

2-     توزیع کارکنان پرستاری و مامایی براساس توانایی‌ها و نیازها در واحدها و شیفت‌های مختلف

3-     هماهنگی در نقل و انتقال بین بخشی و اعزام ویا ارجاع بیماران

4-     تأمین و ایجاد شرایط مناسب و اقدام در زمان بروز فوریت‌ها (تأمین نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات و...)

5-     ارائه راهکار بهینه به مسئول و ایجاد شرایط مناسب جهت استفاده بهتر از منابع موجود

6-     پیشنهاد به مدیر پرستاری در انتصاب و انتقال کارکنان

7-     برنامه‌ریزی و هماهنگی در پذیرش و ترخیص مددجویان

مسئولیت کلیه امور مرکز در زمان عدم حضور مسئولان ارشد (ریاست، مدیریت، مدیر پرستاری و...)