بیمارستان شهید قربانعلی جلیل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
آخرین اطلاعیه هاسوپروایزر بالین
معرفی سوپر وایزر بالین :
نام و نام خانوادگی : آقای عمران بهجت زاده ( کارشناس ارشد ویژه) آقای حامد موحد ( کارشناس ارشد روان) آقای محمد رهیده (کارشناس پرستاری ) آقای سیامک باقری (کارشناس پرستاری) آقای سجاد خلیلی (کارشناس پرستاری ) آقای ساعد احمدی ( کارشناس پرستاری) آقای ایوب یزدان شناس (کارشناس پرستاری )
سمت : سوپر وایزر ابالین
شرح وظایف سوپروایزر بالین :
1-نظارت وکنترل مستمر بر رفتار شغلی پرستاری تحت سرپرستی (رعایت مقررات اداری، رعایت ضوابط کاری و اخلاقی و...)
2- نظارت و کنترل مستمر بر نحوء ارائه خدمات پرستاری و مامایی مبتنی بر شواهد و استانداردها با استفاده از ابزار مناسب (چک لیست و...)
3- بازدید مستمر از واحدهای مرتبط به منظور حصول اطمینان از حسن ارائه خدمات و ارائه گزارش
4- ثبت حوادث و وقایع غیرمترقبه و تهیه آمار (بیماران بدحال، پذیرفته شده، ترخیص، اعزام) موقت /دایم و فوت شده و ارایه گزارش به مقام مافوق و همکاران در شیفت بعد جهت پیگیری
5- مشارکت در ارزشیابی مستمر کارکنان پرستاری و مامایی بر طبق عملکرد و رفتارهای شغلی و اخلاقی
6- تهیه و تنظیم گزارش بازدیدها از نظر کمی و کیفی از وضعیت موجود گیرندگان، ارائه دهندگان خدمت و عملکرد واحدهای ذیربط
7- ارائه پیشنهاد بودجه به مدیر خدمات پرستاری در مورد نیازها و الویتبندی آنها جهت اجرای برنامههای پرستاری
8- نظارت بر حسن اجرای تعرفههای خدمات پرستاری
9- همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف کوتاه مدت، بلندمدت، میان مدت
10- همکاری با مدیر خدمات پرستاری در تعیین خط مشیها ارزیابی، توزیع و انتصاب نیروی انسانی، آموزش و فعالیتهای مرتبط
11- شرکت در کلیه جلسات برنامهریزی شده و غیر برنامهریزی شده
12- پاسخگویی به مراجع مختلف در رابطه با مرکز با توجه به اختیارات و مسئولیتها
13-مشارکت در شناسایی نیازهای آموزشی کادر پرستاری و ارایه گزارش به مدیر خدمات پرستاری و هماهنگی با سوپروایزر آموزشی جهت آموزش
14- مدیریت برخی از داروهای خاص از جمله داروهای مخدر در طول شیفت بر حسب خط مشی بیمارستان
15- مشارکت در برنامههای ارزیابی بیمارستان نظیر اعتباربخشی
مسئولیت :
1- شرکت در کمیتههای بیمارستانی
2- مداخله و تأمین شرایط مناسب در زمان بروز فوریتها (تأمین نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات و...)
3- هدایت مستمرکارکنان پرستاری در جهت ارتقاء سطح کیفی مراقبتها ی پرستاری
4- همکاری و مشارکت در ارزشیابی برنامههای آموزشی و کیفیت ارائه خدمات پرستاری
5- کنترل و نظارت مستمر بر چگونگی مصرف و نگهداری دستگاهها و تجهیزات
6- تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری (کارکنان، مددجویان، محیط و...) اقدام جهت رفع آن
7- ارائه راهنماییهای لازم به کارکنان پرستاری،کمک و حمایت از آنها
8- هدایت کارکنان در انجام وظایف محوله
9- رعایت قوانین و دستورالعملهای علمی، اداری و اخلاقی
اختیارات :
1- جمع آوری اطلاعات در خصوص کلیه مسائل مرکز آموزشی، بهداشتی، درمانی و توانبخشی
2- توزیع کارکنان پرستاری و مامایی براساس تواناییها و نیازها در واحدها و شیفتهای مختلف
3- هماهنگی در نقل و انتقال بین بخشی و اعزام ویا ارجاع بیماران
4- تأمین و ایجاد شرایط مناسب و اقدام در زمان بروز فوریتها (تأمین نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات و...)
5- ارائه راهکار بهینه به مسئول و ایجاد شرایط مناسب جهت استفاده بهتر از منابع موجود
6- پیشنهاد به مدیر پرستاری در انتصاب و انتقال کارکنان
7- برنامهریزی و هماهنگی در پذیرش و ترخیص مددجویان
مسئولیت کلیه امور مرکز در زمان عدم حضور مسئولان ارشد (ریاست، مدیریت، مدیر پرستاری و...)